بهترین شارژر چندکاره برای اپل واچ و ایرپاد کدام است؟

بهترین شارژر چندکاره برای اپل واچ و ایرپاد کدام است؟

بهترین شارژر چند کاره اپل برای اپل واچ و ایرپاد و آیفون

شارژر چندکاره اپل واچ و ایرپاد

تعداد افرادی که از اپل واچ و ایرپاد استفاده می‌کنند، روز به روز در حال افزایش هستند زیرا این دستگاه‌ها، قابلیت‌های فوق العاده کاربردی را ارائه می‌دهند. این گجت‌های جذاب و مدرن به شارژری ایمن و سریع نیاز دارند که مورد تایید کمپانی اپل باشد و به دستگاه‌ها و باتری آن‌ها آسیب نرساند. بهترین کار انتخاب یک شارژر چند کاره است اپل است که قابلیت شارژ همزمان اپل واچ و ایرپاد شما را داشته باشد. استفاده از شارژر مناسب به حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از صدمه دیدن باتری آن کمک خواهد کرد. انواع شارژر یوگرین دارای گواهی MFi هستند، با محصولات اپل سازگار بوده و با گارانتی رسمی عرضه می‌شوند. در ادامه با شارژر چند کاره اپل یوگرین بیشتر آشنا خواهید شد.

بهترین شارژر اپل واچ

راهنمای خرید بهترین شارژر اپل واچ و ایرپاد

با توجه به بالا بودن قیمت محصولات اپل و باتری‌ آنها، کاملا منطقی است که در انتخاب شارژر مناسب وسواس بیشتری به خرج دهید. انتخاب بهترین شارژر برای اپل واچ و ایرپاد کار چندان سختی نیست؛ فقط کافی است به چند ویژگی مهم در محصول مورد نظرتان دقت کنید.

نوع شارژر:

شما برای شارژ اپل واچ و ایرپاد می‌توانید از شارژرهای سیمی، شارژرهای بی سیم به صورت پد یا استند، شارژرهای قابل حمل یا پاور بانک و یا داک شارژ استفاده کنید. محصول مناسب به نوع کاربری و نیازهای شارژ شما بستگی دارد. برای این منظور می‌توانید محصولات شارژر دیواری، شارژر وایرلس و پاور بانک یوگرین را مشاهده کنید. برای آنکه بهترین پاور بانک آیفون را نیز بتوانید انتخاب کنید، مقاله مفیدی در این سایت منتشر کرده‌ایم. کافیست روی لینک درج شده کلیک نمایید.

سازگاری:

مشخصات شارژر مورد نظرتان را بخوانید تا از نظر میزان جریان، توان و ولتاژ با مشخصات اپل واچ و ایرپاد شما سازگاری داشته باشد. عدم سازگاری مشخصات شارژر با دستگاه در حال شارژ به سرعت شارژ پایین یا آسیب دیدگی باتری دستگاه منجر خواهد شد.

گواهی MFI:

اگر قصد دارید شارژر اپل واچ و ایرپاد را از برندی به جز اپل خریداری کنید، لازم است محصول مورد نظر حتما دارای گواهی MFI باشد. این گواهی از طرف کمپانی اپل به لوازم جانبی مورد تأیید خود داده می‌شود و نشان دهنده آن است که از نظر اپل، آن شارژر یا لوازم جانبی با محصولات اپل کاملا سازگاری دارد.

بهترین شارژر اپل

برند شارژر:

شارژری که برای شارژ اپل واچ و ایرپاد خود انتخاب می‌کنید، باید از یک برند شناخته شده و معتبر باشد. زیرا در اینصورت با بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و دوام و ماندگاری مطلوبی خواهد داشت.

سرعت شارژ:

اگر اپل واچ و ایرپاد شما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، بهتر است یک شارژر فست شارژ انتخاب کنید. این کار، زمان انتظار شما برای شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

اپل واچ سری۷ به بعد دارای قابلیت شارژ سریع و فست شارژ هستند. با شارژ سریع، سطح باتری اپل واچ سری ۷ به بعد و اپل واچ اولترا می تواند در ۴۵ دقیقه از ۰ درصد به ۸۰ درصد برسد. شارژ سریع به کابل شارژ سریع نیز نیاز دارد که می‌توانید آن را از انواع کابل لایتنینگ یوگرین تهیه کنید.  شما همچنین به یکی از این انواع شارژ دیواری فست شارژ نیاز دارید که می‌توانید آن را نیز از برند یوگرین تهیه کنید:

آداپتور برق USB-C  ۱۸ وات، ۲۰ وات، ۲۹ وات، ۳۰ وات، ۶۱ وات، ۸۷ وات یا ۹۶ وات

قابلیت مگ سیف و یا Qi:

اپل واچ و ایرپاد شما با توجه به مدل می‌توانند توسط کابل لایتنینگ، شارژرهای  QI و یا مگ سیف شارژ شوند. شارژر مگ سیف، شکل جدیدتری از فناوری شارژ بی سیم است که در مقایسه با شارژ بی سیم QI  استاندارد، شارژ ایمن‌تر و سریع‌تری فراهم می‌نماید. اگر از مدل‌های جدید ایرپاد و اپل واچ استفاده می‌کنید، شارژری با قابلیت مگ سیف انتخاب کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

بهتر است کمی آینده نگر باشید و در هنگام خرید شارژر برای اپل واچ و ایرپاد به گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز توجه کنید.

شارژر سیمی یا شارژر بی سیم؟

شارژ سیمی و بی سیم هر دو مزایای خود را دارند. شارژ سیمی به طور کلی سرعت شارژ سریع‌تری را ارائه می‌کند، اما با شارژ بی‌سیم به راحتی می‌توانید ایرپادهای خود را روی پد شارژ قرار دهید بدون اینکه مشکلی با سیم‌ها داشته باشید. با این حال، بهترین انتخاب به ترجیحات شخصی و نیازهای شارژ خاص بستگی دارد. در مقاله بهترین شارژر وایرلس آیفون، نکات مهم برای خرید شارژر بی سیم برای آیفون را شرح داده‌ایم.

معرفی بهترین شارژر وایرلس اپل سه کاره

کمپانی یوگرین در حال حاضر جزء پرفروش‌ترین برندهای عرضه کننده لوازم جانبی محسوب می‌شود و محصولات متنوعی روانه بازار کرده است که با گجت‌های اپل سازگار هستند. در ادامه به معرفی یکی از بهترین شارژرهای یوگرین می‌پردازیم که برای استفاده ایرپاد و اپل واچ کاملا مناسب و ایمن است.

بهترین شارژر اپل

شارژر بی سیم ۲۵ وات سه کاره آیفون، اپل واچ و ایرپاد یوگرین مدل CD278 کد 90326

این شارژر مگنتی سه کاره، مطابق با استانداردهای MFI طراحی و ساخته شده است و می‌تواند حداکثر توان خروجی ۲۵ وات را ارائه دهد. شارژر سه کاره یوگرین مدل CD278 با طیف وسیعی از گوشی‌های آیفون، اپل واچ‌ها و ایرپادها سازگاری دارد و به معنای واقعی کلمه یک شارژر همه کاره برای آیفون بازها است.

ویژگی‌ها و مزایا

  • حداکثر توان خروجی: ۲۵ وات
  • توان خروجی برای اپل واچ: ۵ وات
  • توان خروجی برای ایرپاد: ۵ وات
  • توان خروجی برای آیفون: ۱۵ وات
  • امکان شارژ همزمان ۳ دستگاه اپل
  • سیستم ایمنی چندگانه؛ محافظت در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه
  • بهره گیری از فناوری MagSafe برای شارژ سریع ۱۵وات آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر
  • دارای گواهی MFI
  • طراحی شیک و مدرن
  • ساخته شده با مواد باکیفیت

حرف آخر

بهترین شارژر وایرلس برای اپل واچ و ایرپاد باید دارای گواهی MFI بوده و از نظر مشخصات فنی با دستگاه‌های شما سازگاری داشته باشد. همچنین لازم است ویژگی‌هایی مانند: سرعت شارژ و اعتبار برند شارژر را نیز در نظر بگیرد. در بخش‌های فوق با یکی از بهترین شارژرهای یوگرین که برای شارژ اپل واچ و ایرپاد مناسب است، آشنا شدید.

برند یوگرین، شارژرهای متنوعی برای محصولات اپل روانه بازار کرده است که همه آنها دارای گواهی MFI هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یوگرین ایران (نمایندگی رسمی برند یوگرین) می‌توانید انواع محصولات یوگرین اصل را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر آسان پیشرو خریداری نمایید.